View Single Post
Heisann.

Jeg har opplevd å oppdage en pedofil mann. Denne mannen er 25+. Det har seg slik at denne mannen aktivt oppsøker gutter helt ned i alderen 11-12 år og starter med internett grooming av disse stakkars guttene. Målet med groomingen er å få disse unge guttene til å bli hans seksuelle partnere.

Jeg har selv vært i kontakt med politiet og levert alt av info jeg har hatt på denne personen, men det holdt dessverre ikke for politiet. De har ikke tatt saken videre. Regner med det er på grunn av bevisets stilling. Dette er jo veldig trist og tragisk, men slik er vel jus og lovverk.

Denne mannen har utført seksuelle handlinger på gutter under 16. Det er dessverre ingenting som kan bevise dette. Hadde det vært det, hadde han vel være bak lås og slå allerede.

Denne mannen vet at politiet vet om hans handlinger, men han har allikevel valgt å fortsette sine aktiviteter, noe som er fryktelig skremmende.

Så nå sitter jeg her. Hva skal jeg gjøre?

Har dere noen tips til hva som kan være en lur måte å gå fram på i denne saken?

Denne mannen har ødelagt nok liv for de stakkars unge guttene som har vært utsatt for han. Jg ønsker å få han stoppet. Jeg har prøvd politiet, men som sagt det er ikke nok på han.

Jeg kan ikke bare sitte og se på at han fortsetter slik han har gjort så altforlenge…

Alle forslag og ideer mottas med takk!