View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av shittrønder Vis innlegg
TS påstår selv at han ville gått til politiet med det, noe han ikke har gjort. Virker som en unnskyldning så han kan stille seg selv i et bedre lys. steinarlima bare påpeker at han kunne ha gjort det så fort de havnet på hans mobil. Hva enkeltpersoner gjør er egentlig ganske uvesentlig i tråden her.

Ble merkelig stille etter steinarlima sin post. Spikker'n i kista?
Vis hele sitatet...
Ingen spiker i kista, nei. Jeg sitter ikke oppe hele natta for å lure rundt inne på forums, må jo opp om morra'n?

Jeg mottok det etter lensmannskontorets "kontortid" samme dag som mobilen ble beslaglagt - og da jeg prøvde å nevne det for de som kom hit for å snakke med kompisen min ble jeg jo "overkjørt", og fikk imidlertid ikke lånt noen mobil før etter at politiet hadde konkludert med at jeg var en pedofil faen som burde være låst inne.

Etter hva jeg har fått hentet ut av informasjon fra advokat i dag, er det nå opp til en jurist hvorvidt jeg bures inne eller slipper med et forelegg, som visstnok også var en mulighet siden det var såpass lite omfattende.

Er bare jævlig forvirra jeg.
-----

Og hvem som enn nevnte bongen min tidligere, i den kontekst at jeg ikke hadde noe å skjule eller whatever det var.
De tok meg jo for "besittelse og bruk" i 2010, ergo, de har den delen i papirene sine fra før av - Så det er jo ikke noe å skjule?