View Single Post
Tenkte jeg kunne dele en historie om en god venn av meg her som et eksempel pa at cannabis kan hjelpe for noen.

Han var flink pa skolen, toppkarakterer i alle fag, snill og grei, ruset seg ikke pa noe, ikke noe galt med han. Men han hadde en veldig turbulent barndom. Hans mor dode mens han var ung, fikk ny stemor som odela han psykisk og tvingte faren hans til a kutte all kontakt fordi hun ikke likte han. Faren bestemte deretter at ingen i familien skulle fa ha kontakt med han, han sluttet pa skolen 2. aret almenfag, og fra her fortsatte det bare neddover til han til slutt provde a ta livet sitt.

Han ble tvangsinnlagt i en lang stund, sluttet a spise og kommunisere. Han fikk til slutt dra og fikk bo hos en kompiss i flere ar. Gjennom disse arene ble han sittende inne, uten omtrent noen form for kommunikasjon med andre enn han han bodde med.Han fikk angst for folk og klarte nesten ikke snakke med folk utenom pcn. Han kunne ikke en gang snakke for seg i telefonen om jeg ringte til han, og han kunne heller ikke snakke med meg om jeg besokte han.

Sommeren 2012 bestemte jeg meg for a gjore en virkelig insats for a gjore livet hans bedre. Jeg besokte han oftere, og fikk han smatt til a snakke med meg om livet gjennom pcn. Jeg hadde fortalt han at jeg og en annen felles venn royket cannabis, hvor en kveld vi bestemte oss for a sporre om han ville bli med, og det gjorde han.

Idag er han en av mine beste venner, han snakker fritt og apent om barndommen og andre problemer. Han blir med ut og finner pa ting. Han torr a treffe nye folk og kan prate fritt med dem og han sier selv han har et bra liv na.

Han ble en helt annen person etter han begynte a royke med oss, han fikk glede i livet, et nytt syn pa alt. Han har det bra.

Beklager om innlegget ble darlig skrevet og uinterresant for mange, men det er en historie som har endret bade hans og mitt eget liv til det bedre. Jeg ville bare dele historien sa andre kanskje skjonner at cannabis kan hjelpe folk, ikke alle, kanskje ikke mange, men noen der ute vil fa et stort utbytte av cannabis.

Kan vel vaere greit a si han royker max 3 ganger per mnd.
Sist endret av Pancamo; 15. januar 2014 kl. 01:35.