View Single Post
Sitat av Wolfram Vis innlegg
OFF-TOPIC: Fatter ikke at det ikke er mulig å gi minus-KP. Du kommer ofte med antakelser og ting du ikke har peiling på. Er jo helt ufarlig i denne sammenhengen, men kan du ikke være litt mer forsiktig med hva du uttaler deg om? Blir så jævlig dumt når folk oppsøker noen med kompetanse på dette forumet, så kommer du med slikt piss bare for å skrive noe. Noen som ikke vanligvis er på dette forumet kan jo finne på å ta det du sier for god fisk.
Vis hele sitatet...
Hvis du vet bedre, hvorfor deler du heller ikke av kunnskapen istedenfor å utgi deg som en hissigpropp over nettet? Jeg bryr meg overhodet ikke om kritikk som det der. Bryr meg heller ikke om KP for sånne poster, for folk reagerer bare på emosjonelle utbrudd, og det anser jeg ikke som gjeldende. Nøytral deling av verdifull kunnskap, anser jeg som høyst gjeldende og verdt å gi kp. Ikke sånn dritt som du kommer med. Hvis du vet bedre, skriv det. Hvis ikke, ikke skriv.

Rene kokablader (greit, jeg skrev kokainblader, det var feil. Big deal.), ER det mest naturlige du får av kokain. Med èn gang du prossesserer det med kjemikalier, er det ikke rent lenger.

Så du kan komme med hva du vil av kritikk, jeg er immun for jeg vet jeg har rett.

Ren hasj, er jo nettopp rene "buds" rett fra planten. Med èn gang du blander det ut så er det jo ikke rent lenger.

Hvis ikke "rett fra planten" er rent, hva er da rent? Med rent så mener jeg liksom, -naturlig- rent. Ikke "utblandet" rent. Da er det jo kjemikalier i stoffet.
Sist endret av Taurean; 14. januar 2014 kl. 19:51.