View Single Post
Sitat av flexx Vis innlegg
Kjøpt deg måltidserstatter eller proteinpulver og bland med melk for å øke metthetsfølelse. Husk å velge en type som inneholder kaseinprotein da denne typen fordøyes tregere enn whey. Denne typen finnes det mye av i meieriprodukter; f.eks kesam eller cottage cheese. Selv spiser jeg gjerne en boks kesam blandet med funlight, (du kan jo bruke bær osv) smaker som yoghurt og metter bra.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kjøpe proteinpulver o.l. med kasein som en måltidserstatter, når ost er melkeprotein. Og hovetproteinet i melk er faktisk kasein? Og hvorfor bare foreslå én enkelt ting? En person trenger mest mulig variert kost, ikke bare ett protein!

Sitat av shittrønder Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Å dette tror du på? Siden er jo full med dritt, som kanskje kan virke vitenskapelig, men er alt annet en vitenskapelig! Det er pisspreik side opp og side ned!

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Okey folkens, tok ikke mange postene før jeg kom på at næringspiller ville vært bedre så det er ikke vits i å argumentere mot injeksjonsvæske lenger. Hvis dette fantes til en rimelig pris ville det vært meget gunstig for:
Fattige
Folk med spisefortyrrelser
Late folk
Deprimerte
Narkomane
Folk som vil gå opp i vekt uten å lage og spise mat hele dagen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor vandre rundt i livet, tyggende på piller man ikke trenger? Er det da ikke bedre å få behandlet grunnen til depresjonen, og helle spise skikkelig mat? Noe som er bra for din psyke og kropp! Jeg synes det virker deprimerende, å tenke på og kun spise piller, som smaker det samme hver dag. Hvis du tenker på å knuse en eller flere vitaminpiller o.l., og så "skyte" dette. Så synes jeg virkelig, at du bør skrive et selvmordsbrev på forhånd! Så de etterlatte iallfall har en idé om hvorfor.

Og injeksjonsverske er ikke gunstig for noen, som ikke har en medisinsk erfaring eller utdanning! Jeg vil heller si det er idiotisk å slippe slikt løs! Da menigmann vet fint lite om konsekvenser o.l. av dette. Som bl.a. du her demonstrerer.

Sitat av sromana Vis innlegg
Hvis du ikke vet hva du prater om så kan du spise ostesmørbrød i Micro eller en ovn ? Du vet hvis du varmer ost og brø ? Hvor mye nering er det igjen da ?
Vis hele sitatet...
Omtrent akkurat like mye, som før du varmet den opp!

Proteinshake er en grei måte å få i seg protein. Men spørs hvordan proteinshake det er .! Casein protein er det samme som kjøtt protein og den har en virketid på 4-6 timer , drikker du vanlig whey isolat har dette en virketid på ca 30 minutter til 1 time, og da trenger du mat .
Vis hele sitatet...
Proteinet kasein er absolutt ikke det samme proteinet som er i kjøtt! Kaseinet er i ost og melk! Hvis du da ikke sitter å spiser ostepølser da... Og du trenger mye mer her i livet enn noen få proteiner! Med å kun ha i seg ett proteinprodukt, ender dette med mangelssykdommer. Dette kan uten legehjelp og behandling ende med død, hvis en bare fortsetter med denne galskapen! Og jeg kan love deg, psyken blir iallfall ikke bedre av mangelssykdom!

Og før du begynner å hakke på andre med "Hvis du ikke vet hva du prater om", så bør du sette deg inn i hva du prater om selv. For det blir litt tåpelig å belære andre med grove faktafeil! Eller?