View Single Post
Hei!
Jeg vet at tråden spør om kvinner som voldtar menn, men jeg vil gjerne dele en opplevelse.
Da jeg var ni år gammel var søskenbarnet mitt (på det tidspunktet 16 år), veldig pågående.
Han ville at jeg skulle ligge i senga sammen med ham og kose med ham (vet ikke hva slags kosing..) men jeg nektet. Han tvang meg ned i senga med ham, og jeg følte at det var så ubehagelig at jeg måtte slå ham for å slippe unna.

Han er pr. dags dato død, bilulykke et år senere etter episoden.

Jeg er nå kvart på vei i livet (alder), og sliter med å stole på menn, om en fyr spør om jeg vil gå tur med ham alene, takker jeg nei.
Om en gutt står bak meg, uansett situasjon, føler jeg et stort ubehag. Det samme gjelder når gutter tar på meg, enten det er på skuldrene, hodet eller hvor som helst.
Jeg gjør alt jeg kan for å slippe unna nærkontakt med gutter som jeg ikke utfører selv. (Når JEG klemmer en gutt er det ok, men ikke at gutten klemmer meg)

Det samme gjelder dersom jeg blir arrestert av politiet. Håndjern bak er det verste, mister da kontroll. Tror ikke politiet vil voldta meg, men likevel. Hdde det vært kvinne som arresterte meg den gangen, hadde jeg aldri blitt dømt for politivold.

Dersom en kvinne i min alder voldtar meg, kommer jeg til å nyte øyeblikket, men anmelde i etterkant, uansett hva. Det er mest fordi jeg vil ha slutt på stigmatiseringen av menn som voldtar kvinner. Synes ikke voldtekt er OK, uansett hvem, hva og hvor. Statistikk!