Tråd: Bli rik?
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det må vel være noe av det smarteste man gjør, før man setter i gang?
Vis hele sitatet...
Eventuelt kjøre på, og ta ting som det kjem? Fordi vi har det systemet vi har kan du ta pause til utdanning.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Folk blir provosert fordi dette er så ukjent for folk flest.
Vis hele sitatet...
Nei, folk vert provosert fordi det du raver om er fullstendig vrøvl. Eg sat seinast på torsdag i forrige uke og diskuterte det å kjøpe eigedom saman med ein kollega som ei mogelegheit til å tene relativt gode penger. Men det var fornuftig diskusjon, i motsetning til det du kjem med - fordi vi saman har kapitalen til å gjennomføre prosjektet. Og ser fallgruvene.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Alt bunner ut i økonomi. Du kan velge å basere målet ditt på passiv inntekt, eller inntekt via fast jobb. Det er dette jeg i hovedsak diskuterer rundt.
Vis hele sitatet...
Du ser ut til å rave mellom passiv inntekt, og å vere villig til å jobbe hardt for inntekta, så lenge den går utelukkande til deg og ingen andre. Lenger oppe skreiv du at du godt kan jobbe utan lønn i tre år... Så eg er litt usikker på kva du vil, og eg trur du er det og.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg jobber aktivt med min situasjon. Det er ikke alle som gjør det.
Vis hele sitatet...
Beklager, men om du har tenkt på å studere og har tilbragt ein måned på ræva utan å finne ut av kva utdanninger som er relevante, så jobber du ikkje aktivt med det. Om du har brukt ein månad på å sjå youtubefilmer så jobber du ikkje aktivt med det. Da dagdrøymer du.

Å jobbe aktivt med noko vil sei at du kan vise rimelig konkret til kva du har jobba med. T.d. kan eg vise til at eg har friska opp calculus når eg seier eg har jobba aktivt med matematikk siste halvåret.