Tråd: Amphetamine
View Single Post
Sitat av Judaz Vis innlegg
Jeg har prøvd mye rart i mitt liv, men amfetamin er det eneste stoffet jeg har vært borti hvor jeg virkelig sliter med å gi meg når jeg først er i gang. Mye verre enn cola, i alle fall for min del. Har aldri vært noe problem når det er tomt, men ønsker egentlig ikke å ha svineriet lett tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
For min del så er det slik med alkohol, og der kan jeg ikke si at jeg er alene om akkurat dette. De fleste drikker til det er enten tomt eller til man svimer av. Mulig dette er noe som høres mest til ute på bygda der jeg kommer fra, og ikke i byene.

Er enig at det kan være hardt å avslutte når man har mer pepper tilgjengelig, men ren amfetamin får man en ren klar og våkenhet. Hvis man fremdeles ikke greier å skjønne at man ikke skal sitte i flere døgn uten søvn, så vil jeg påstå at det er noe feil med brukeren og ikke stoffet.

Men når peppern vi får fra gata er en coctail med amfetamin, methamfetamin, diverse research-chemicals og urenheter, så er det klart at man ikke kan forvente positive resultater etter bruk av noe slikt.