View Single Post
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Jeg er fulstendig klar over, at det er nesten det samme som dødsstraff. Men når noen få lager så mye kvalme, hvis nesten ikke bare kvalme, for andre. Og noen av disse har nok også dyssosial personlighetsforstyrrelse. Hva skal vi med disse. Skal vi da bure dem inn i et fengsel, for resten av livet? Om det er humant eller ei, bryr meg så ikke. For jeg tror ikke de som dette gjelder, tenker så mye over om det er humant, det de gjør, eller ikke.

I samme slangen ville jeg også forbydd halal og kasjrut slaktetede dyr, og import av slikt kjøtt. Dem kapper strupen over på levende dyr, uten noen som helst bedøvelse o.l. Dyreplageri!

NB! I dette filmklippet er det mye blod og dyreplageri!
Vis hele sitatet...
Så når enkelte oppfører seg som idioter er det greit å senke seg ned på deres nivå å være like idiotiske tilbake? I mine øyne har alle mennesker et minimum med rettigheter som gjelder alle. Dette inneholder ting som retten til å leve, ikke bli toturert... (og lignende). Jeg vil aldri klare å akseptere at det skal være greit at man skal sende noen i den sikre død uansett hvor mye helvete de har laget.
- Dette gjelder og når ting gjøres indirekte ved at man utviser folk fra landet når man vet det betyr de må reise en plass de vil blir drept.
Sist endret av etse; 2. desember 2013 kl. 13:26.