View Single Post
ArbeidsledigProletar
I flere mainstreamfora (db.no osv) har vi hele tiden gående diskusjoner om innvandring, innstramning og justering av asylpolitikken.

Mitt personlige syn er litt for radikalt for å være ordentlig konstruktivt for diskusjonen da den i praksis er bare å åpne grensene. (hvorfor skal vi ha mer rett på oljepenger bare fordi vi var heldige å bli født i et spesifikt geografisk område eller av folk som tidligere har blitt født der? Samme som monarki, født inn i makt, ikke valgt eller jobbet seg dit, Europa og store deler av verden har kommet seg forbi det, DEMOKRATI)

Men det jeg vil fram til er at om disse antiinvandrerne, spesielt rettet mot islam ønsker å få igjennom noe må de slutte å rable. SLUTT med maset om "islamisering" og alt balet med at Norge kommer til å gå under om vi slipper inn flere muslimer.

Fakta er at derer forvrenger virkelighetsbildet i diskusjonen og angriper stråmenn. Hvordan forventer dere da å komme noe lengre mot målet deres når nesten alle bare ser på dere som rablende tullinger (som dere også er)?

Tror dere at folk hører på dere og ønsker og ønsker innstramminger når deres meningsfeller er siklende og rabiate? IKke? Slutt med tullet, skal vi kunne justere innvandringspolitikken trenger vi mindre tilbakestående tullinger og flere som faktisk forstår seg på hva som skjer.

Radikale antimuslimer, dere er en kreftbyll på deres egen kamp for å få asylpolitikken strammet inn. Slutt eller moderer dere, da kanskje intelligente og oppegående folk som vil stramme inn kommer lengre. I tillegg er det kjedelig å diskutere med er dere.

EDIT:
Hvordan jeg fikk posta denne i "vitenskap og forskning" er et mysterium. Denne hører hjem i "samfunn, etikk og politikk".
Sist endret av Batabusa; 2. desember 2013 kl. 12:29.