View Single Post
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Ikke nødvendigvis, hvis hun ikke vet noe om det hun har meninger om og nekter og ta imot informasjon om emnet, syns jeg ikke hun skal få ha de meningene.

Blir litt som om jeg skal ha meninger om personligheten din, jeg vet ikke noe om det men informasjon finnes ute en plass, men jeg nekter og ta imot den informasjonen siden jeg nekter og skifte mening.

(jeg tar nå i utgangspunkt at hun ikke vet noe om cannabis eller andre rusmidler)
Vis hele sitatet...
Uansett hvordan du vrir og vender på det, så har hun faktisk rett til å ha sine egne meninger. Om hun vet aldri så lite om cannabis så vet hun mest sannsynlig at det er ulovlig, noe hun kanskje ikke vil være en del av. Om hun er aldri så feilinformert (eller om hun er fullt klar over hvor ufarlig det er) så har hun like mye rett til å mene noe om det som deg.

Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
Si til hu at du slutter å røyke, når hu slutter å sitte når hu pisser..

Jeg hadde pekt på døra om jeg fikk ett slikt ultimatum!
Jeg røyker ikke, men uansett. Det er en prinsippsak!

Stumper du jointen nå, så er det ikke lenge før du må velge mellom noe annet.
"drar du på den avtalte guttekvelden din, så er ikke jeg her når du kommer hjem" osv.
Vis hele sitatet...
For sånn er alle jenter? Jeg ga meg selv med alt av ulovlige rusmidler etter jeg traff dama, da det var noe hun ikke likte, har aldri fått noe "ultimatum" etter det, gjør stortsett det jeg vil, kjøper det jeg vil og er med hvem jeg vil. Det at en person vil at du skal kutte ut én ting for forholdets skyld er ikke synonymt med at hun kommer til å kastrere deg fullstendig...