View Single Post
Sitat av Warz Vis innlegg
Realist1: Har svart på dette tidligere: http://freak.no/forum/showthread.php...20#post3025120
Vis hele sitatet...
Må si meg helt enig i det du sier her.. Bitcoin er umoden og det vi ser nå er utpreget spekulasjon og trading i denne. På Bitstamp har kursen hoppet mellom $378 og $755 bare i dag! Det er vanvittig, men at alle salgene har blitt tatt i mot og at kursen nå står i $600 viser at det er stor interesse og mange som vil inn i bitcoin. Bare sunt at noen tar ut gevist eller hopper av pga et kortsiktig tap el.

Tradingen skaper likviditet, og det er bare bra. Men mange sitter nå å holder på bitcoins fremfor å bruke dem, da de sansynligvis er mere verdt i morgen. Den situasjonen tror jeg vi må leve med en stund, men det er kjedelig hvis folk stopper å bruke bitcoins. Men sånn er det, det blir bumpy fremover!

Jeg blir overrasket hvis ikke all mediedekningen og fokuset som har vært siste uken drar bitcoins til $1000+ ganske kjapt..

Og litt morro er det at de som tenkte å bare kjøpe litt dop for en tid tilbake nå sitter på en god del "cash" med sine bitcoins. Lucky you, bruk dem fornuftig!
Sist endret av ptt; 19. november 2013 kl. 20:15.