View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Futurologist Vis innlegg
Til alle dere som er negative og ikke ser poenget med dette, la meg forestille en situasjon for dere. Se for dere en liten by med mange mennesker spredt rundt innenfor et relativt lite område. Hvis 1000 personer får et kort som ber dem om å personlig ta stilling til kriminaliseringen av rusbrukere, tror dere virkelig ikke at noe kommer til å skje? Hvordan kan dere vite at alle kommer til å reagere på samme måte? Hele greia blir sikkert glemt ganske rakst, men dette er en mulighet for at noen familier/vennegjenger starter en seriøs samtale og står frem med sine meninger. Om 10 sosiale kretser tar opp temaet til debatt så er det et mye større skritt mot avkriminalisering enn hvis ingen prater om det. Dette er en enkel, effektivt og gratis måte å spre et budskap på -- og de fleste synes det er ren idioti? At så mange er negative kan jeg faktisk ikke fatte, til tross for at 17. mai kanskje er en upassende dag å spre budskapet på.

Det er ikke alltid så mye som skal til for å skape en ripple effect. Det værste som kan skje er at det ikke funker og at ingen bryr seg. Det er verdt et forsøk spør du meg.
Vis hele sitatet...
Okei, jeg ser ikke poenget, men om du skal gjøre dette bør du dele ut til ungdom. Hvorfor? Har du noengang diskutert legalisering med "voksne"? Det er "heroin neste" hele veien og "du er feilinformert" og (som regel) "vet du ikke noe om dette, du er basicly fortsatt ett barn".

Ooog siden du står i russebukse og maske (anbefaler Anonymous om du skal framstå som seriøs ) så er du ikke akkurat "han troverdige karen som også er for legalisering".