View Single Post
100% av barn som bor hjemme synes det er ekkelt å tenke på at foreldrene har et aktivt sexliv, kanskje vi må begynne å ta tak i det også?

Synes personlig det høres ut som klaging. Jeg har ingenting imot homofile men den kommentaren med lunsjbordet på jobb gjelder ikke bare homofili. Politiske meninger og diskusjoner om nyhetsbildet er bare to ting som har ført til diskusjoner på jobb hvor ikke alle har vært enige med den som startet diskusjonen og ved noen anledninger fører det til at to personer ikke er bestevenner resten av dagen, ser ærlig talt ikke problemet med det.

Angående kirken så er jo det i mitt hode opp til kirken. Om jeg som oppvokst kristen ikke får gifte meg på jødisk vis eller en annen religion bare fordi jeg vil eller det er tradisjon så er det ingen som kaller det rasisme, da er det tydeligvis greit at religionen/kirken "diskriminerer" fordi den ene parten har en annen tro.

Må si meg enig med resten som mener at man kan ikke forvente at alle skal synes det er greit med alt du gjør hele tiden. Om noen ikke vil sitte ved siden av meg på bussen fordi jeg er nordlending så får det være deres trangsynte mening, jeg sitter gjerne alene.