View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Ja. Fyret vet jeg at trekker fram etnisitet i enhver sammenheng, og utelukkende rapporterer om dritt begått av utlendinger. Det er dermed hårreisende åpenbart at man ikke får et representativt bilde av virkeligheten ved å kun lese fyret.

Problemet mitt er at det gjør man virkelig, virkelig ikke ved å utelukkende holde seg til tradisjonelle medier heller. Jeg leser fyret.nu i litt samme modus (bare mye sterkere) som jeg gjør klassekampen og finansavisen. Ideologiske blekker som noen ganger kommer med interessante perspektiv...
Vis hele sitatet...
Hvilke interessante perspektiv har du fått fra fyret? Har du samtidig sørget for at faktaene i disse "interessante perspektivene" stemmer?
.. også kan du og andre gjerne kalle hverandre kommunister, nynazister og andre ting dere overhodet ikke har grunnlag for så mye dere vil
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke ser at fyret-folka er nynazister så bør du vurdere å lese litt idehistorisk heller enn å leke middelaldrende backpacker

Er det sånn at passiv-aggressive smilefjes alltid gjør setningen som kommer før mer eller mindre provoserende? Greit nok at du prøver deg på randoms, men på folk som har vært her langt lenger enn deg? Come on.
Nei, jeg antar overhodet ikke at de er MER manipulerende.. som jeg skrev, jeg antar de er FLINKERE.

Dette er litt av samme grunnen som at jeg faktisk foretrekker DB framfor aftenposten til utenriksnyheter. Sammenligner man aftenposten med utenlandske medier finner man definitivt sterkt bias i hva som blir trukket fram (særlig som nevnt Kina og den arabiske våren), men de er mye, mye vanskeligere å gjennomskue. DB legger jeg merke til at jeg blir manipulert av, så jeg oftere skjønner når jeg burde dobbeltsjekke saker.
Vis hele sitatet...
Foreslår at du tar med deg Sions vises protokoller på roturen din til fiskeskjær, for etter din metodikk må den være en ypperlig kilde til kunnskap om jødisk kultur fordi så lett kan gjennomskue den...

Hvis jeg er ufin nå så får det være. Jeg tolererer mye fjas og prat på nFF, men når man begynner å skrive ting som:
Sitat av DumDiDum
Tja, nå leser jeg ikke fyret.nu noe særlig, men det jeg har lest der har iallefall ikke virket mindre etterrettelig enn dagbladet.no og NRK.
Vis hele sitatet...
Jeg bare gjentar dette med krigstyper:
Sitat av DumDiDum
Tja, nå leser jeg ikke fyret.nu noe særlig, men det jeg har lest der har iallefall ikke virket mindre etterrettelig enn dagbladet.no og NRK.
Vis hele sitatet...
For helvete. Jeg ser at du KAN ha ment noe annet her, men det var da jaggu ikke det du FAKTISK skrev.