View Single Post
Jeg er forøvrig ganske nysgjerrig på hvorfor vi evt. skulle hjernevaskes? Og hvis det er tilfellet, når vil effekten av hjernevaskingen finne sted? Til tross for at jeg drikker forgiftet vann blandet ut med midler av CIA, puster inn forgiftet luft fra chemtrails og tilsynelatende stimulerer meg selv med serier og kontrollerende utsagn med skjult agenda fra propagandakassen jeg har hengende på veggen; så har jeg fremdeles en fri tanke. Jeg kan når som helst slutte med jobben og NAVe meg en inntekt, jeg har fremdeles evnen til å mislike den sittende regjeringen og jeg kan fremdeles bestemme meg for impulsive handlinger som for eksempel å gå ut til nærmeste leilighet/hus og utføre innbrudd. Hva er det faktisk er til verks, og hvem er det som forårsaker dette?

Jeg har ingenting i mot en god konspirasjonsteori, det er jo fantastisk spennende lesestoff, men det faller flatt når nesten alle konspirasjonsteorier om dagen gjør ingenting annet enn å fortelle om diverse mind controls UTEN å forklare formålet med akten.

Eneste konspirasjonsteorien jeg kan si meg enig i er fra den opplyste John Lennon, med sangen working class hero. Etter å ha skumlest igjennom diverse artikler om Frank Aune og nyhetsspeilet i denne tråden, ser jeg meg nødt til å fremdeles bare være enig med John Lennon.