View Single Post
Trådstarter
167
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Entrapment går vel på at politiet lurer folk til å begå en kriminell handling de ellers _ikke_ ville begått.

Eneste overvåkingssaken jeg har hørt om her til lands de siste årene, er vel disse pensjonerte politifolka som var blitt ansatt av den amerikanske ambassaden? Men godt mulig jeg har gått glipp av noe her, eller rett og slett bare ikke husker det.
Vis hele sitatet...
Den saken med overvåkning fra amrikanske ambasaden husker jeg også, men kan ikke å huske å ha lest noe om entrapment i forhold til den saken..

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Dette er null problem. Alt du trenger å gjøre er å spørre om han er en politimann. Han er bundet av grunnloven til å svare ærlig. Hehe
Vis hele sitatet...
lol breaking bad:P

Sitat av woff Vis innlegg
INGEN som ser på tv? I et eller annet forbrukerprogram viste de at de gjør AKKURAT det samme med hundevalper.. Å tro at politiet ikke inkluderer dop, våpen og andre ting er totalt naivt!
Gjør du noe ulovlig bør du regne med før eller siden å måtte ta konsekvensene!
Vis hele sitatet...
Med hundevalper ? ikke sett no sånt på tv nei..var iforhold til å avsløre folk som selger ulovlige hunderaser da eller?

Sitat av amdb73 Vis innlegg
Politiet kan gjøre hva de vil, innen lovens grenser. De kan også infiltrere, men de har ikke lov til å fremprovosere en ulovlig handling. Noen ganger er noe de gjør i gråsonen. Da det kan være vanskelige valg når det gelder alvorligheten av fremprovosering og gjerningen de prøver å stoppe.
Vis hele sitatet...
men hvis de for eksempel kontakter deg og spør om du kan selge dem dop er det da å fremprovosere? nei?
Sist endret av h3kr0; 19. oktober 2013 kl. 21:34.