View Single Post
Viktig å skille mellom film og virkelighet. Aldri se 3 guys 1 hammer, har gått over et år siden jeg så den og det plager meg den dag i dag. Frykter at jeg aldri vil få det grusomme drapet ut av minnet.

Den mest ekstreme filmen jeg har sett noen gang er siberian film. Finnes det noe verre enn det? Tviler. Men bildene fra filmen plager meg ikke egentilg, siden det er fake. Nå skal det sies at det var en dritt film, og ikke å anbefale. Eneste grunnen til at jeg gadd å se den var på trass fordi den er "forbudt".

Sitat av Dr_lecter Vis innlegg
Hehehe, du er ikke den første som sier det.. Men vær trygg er ikke farlig eller voldelig.. Lever et tilbake trukket liv med familie og barn.
Vis hele sitatet...
Ikke farlig eller voldelig, bortsett fra at du har drept folk da. Ja og filmet folk som blir torturert til døde for lulz.. helt til du fant ut at det var litt for drøyt og droppet filminga. Hvorfor gjorde du ikke noe i stedet for å bare stå å glo på at noen ble torturert?

Sitat av Dr_lecter Vis innlegg
Selvfølgelig så er det mange filmer som er juks.. Ingen tvil om det.
Men ja, det finnes grupper av rike menn som bedriver sånt.. Jeg har sett to filmer som er laga for et lite publikum for en gruppe på 1-50 mennesker, med lav budsjett som er filma av en person med vanlig håndholdt kamera.
Vis hele sitatet...
Javel, gi oss link til en kilde som sier at denne filmen eksisterer og ble betalt for av noen rikinger.

har sett 1, helt jævelig syk film. fikk du se folka fikk betalt å greier etter på, liket ble kjørt bort i sort søple sekk. Mer vil jeg ikke skrive åpent lyst.
Vis hele sitatet...
Er vel ikke utenkelig at det er fake da.. hvorfor skulle de filme at noen fikk betalt?
Sist endret av Warz; 14. oktober 2013 kl. 22:55.