View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg er litt usikker på hva du spør om, men jeg tror ikke det finnes filmer med ekte drap (type snuff) som er produsert for å tjene penger. Det finnes nok filmer som noen har laget for å tilfredstille egne perversiteter, men disse er nok aldri ment å nå ett betalende publikum. Du kan sikkert gå ut i fra at mange av de filmene du har sett bruker manus og spesialeffekter, selv om de forsøker å fremstå som ekte.
Vis hele sitatet...



Selvfølgelig finnes det... Folk betaler for å få en film slik de vil ha den, med levende mennesker som blir brukt.. Har sett et par personlig, også fått historien bak kjøpet/salget.. Som oftest så er det et lite betalende publikum. alt fra 1 til 50 personer orl. De gir fra seg et manus som de ønsker handlingen skal se ut osv.. Blir jo på en måte som Barne prono da.. mange melder seg inn i en "ring / gruppe" bytter og selger til vær andre..

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
"Snuff"-filmene i Sinister er jævlig creepy, men ekstremt voldelige er de ikke. Syns alikevel de var mer disturbing enn ekte filmer som 3 guys 1 hammer eller de uttalige halshoggingsfilmene jeg har kommet over på liveleak. Så jeg ville gitt den en sjanse før du sier at ingenting lovlig kan skremme deg
Vis hele sitatet...

Har sett på den 3 guys 1 hammer filmen som ligger der ute.. Synes ikke den er så heftig jeg da.. Jeg har vært soldat i krig i 4 år, så har sett sånt mange ganger, pluss mye verre ting. Det begås masse jævelskap i krigs soner og andre steder, som blir filma og solgt vider til "syke" mennesker.. Penger i sånt.. Jeg gikk både med mobil og kamera. Tok litt bilder for jeg synes det var litt gøy, men fant ut at nei.. Det er ikke forsvarlig å utlevere slikt på nett. Så jeg vil påstå at det er ikke noe særlig som skremmer meg ang film.. Meeen det som har skremt meg er den gang jeg fikk en ladd pistol mot tiningen og fikk valget om å skyte en uskyldig person eller dø selv... svaret sier seg selv.... Se filmen A serbian film, å du skjønner hva jeg mener om du ser i mellom linjene..