View Single Post
Sitat av OnklD Vis innlegg
Folket har jo valgt henne som statsminister, VG representerer ikke folket.
Vis hele sitatet...
VG har mulighet til å framstille noe for 2+ millioner og så klart det kan påvirke mange hvis de skriver i slik forstand at det kan være negativt. Oppfatningen av den situasjon vil da påvirke en stor del av befolkningen.

Sitat av slashdot Vis innlegg
Du må ha dårleg hukommelse. Eg tør gjette på at dette er det første valet du har delteke aktivt i, og at du difor ikkje har klare tanker om kva som skjedde forrige gong. Eller så har du fortrengt kommentarane frå den tida - som forsåvidt er så velkjent at det har eit eige namn: confirmation bias.
Vis hele sitatet...
Morsomt, jeg vet. Min hukommelse er uansett at det ikke var slik når det var rødgrønn regjering, de framstilte ting med mer åpent sinn.

Kvifor skal ho reagere? VG gjer for ein gongs skuld jobben sin, og er kritiske til makta. Kritikken er sakleg, og totalt uproblematisk å forhalde seg til. Samanlikna med en del av dei heksejaktene media her dreve med, som har vore verkeleg kritikkverdige, så er dette oppkonstruert problem.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at den er ikke er sakleg, men måten de framstiller det på er tåpelig.
Sist endret av FlyWithMe; 8. oktober 2013 kl. 12:02.