View Single Post
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Vent vent, du prøver å få meg til å fremstå som en idiot siden du vet noe som er umulig for oss andre å vite? Du ber meg tenke litt selv når jeg leser avisa, men stole blindt på en fra freak.no?

Og om du kjenner tiltale og familien, så virker det som om du er ganske inhabil til å diskutere dette.
Vis hele sitatet...
Haha jeg veit, det var teit. Han er "medlem" av SiAN.
Hvorfor skulle jeg være inhabil til å diskutere noe som helst? dette er internett, for alt dere veit kan jeg være høyesterettsdommer eller knivmannen selv.

Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Så .. du kjenner folka som er involverte ("ofrene")?
Ikke rart du finner det lett å komme med "ikke tro alt du leser"-kortet. Tro det eller ei, men avisene er en grei basis for informasjon når man ikke har inngående kunnskap slik du (tydeligvis?) har.

Må også si meg enig med kjertin at du virker noe biased. Du tente litt for fort på pluggene i det ene svaret ditt.
Vis hele sitatet...
kjenner og kjenner. jeg har bekjente som beveger seg på tvers av "miljøer" og jeg er nysjerrig av natur. jeg beklager at det framstod på den måten, det var litt dust.

Men by all means er jeg biased. Er ikke alle det? jeg trodde det var litt av ideen bak en sosialdemokratisk velferdsstat, at man er imot nazisme og fascisme?
Og ja, jeg tenner fort når det kommer til temaet fordi -nynazister dreper folk-.
Det er liksom greia deres, å fjerne store deler av samfunnet fra jordens overflate så samfunnet passer inn i deres verdensbilde. dette er befestet på ideologisk nivå. Og jeg vil påstå og mene at det eneste logiske, ved mindre man er en nynazist selv, er å være biased mot nynazisme i all dens former. veldig biased. som i jage dem med fakler og høygafler biased.
Sist endret av HellToPay; 9. september 2013 kl. 22:54.