View Single Post
Sitat av smash123 Vis innlegg
I mitt tilfelle så fikk jeg spørsmålet ved kassa,kan du ta opp det du har tatt.
Jeg sa hvis veska mi skal sjekkes så får politiet ringes ok sa han.
Jeg gikk ut fra butikken å syklet hjem,så går det 20.minutter butikksjef dukker opp ute i gården min.
Han stopper bilen går ut av bilen,ser etter meg iført butikkanntrekket og en butikkmedarbeider som jobber for han.
Dem ser etter meg 2-3 ganger.
Den siste gangen så kommer han tilbake med traktor,jeg titter ut av vinduet og han setter på lysene på taket ,kjører frem og tilbake stopper forann huset og heise gafflene opp og ned,han er fortsatt iført butikkanntrekk.
Mannen er gal han mener da han dukker opp på døra mi neste dag at han gjorde det for å se etter meg???
Jeg blir frivillig med til butikken for di har sett et opptak på camera,der jeg nasker.
Jeg bare bestemmer meg for at jeg skal ut fra den butikken før kl.23 fordi jeg ikke viste hva den mannen er istand til.
Jeg skriver opp noen ting jeg husker jeg har tatt,men signerer ikke på denne lappen.
Så sier han at jeg har tatt for mere enn 10.000,jeg signerer på en frivillig avtale,om å betale kr.10.000 innen 6.september,det står at hvis kr.-10.000 ikke betales innen 6.sep så annmeldes saken i sin helhet.
Vis hele sitatet...
Dette hadde jeg aldri gått med på. Nekt nekt nekt og ta det med politiet istede.