View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Aha, det er slik det henger sammen! Så siden antisemittisme har vært kraftig tilstede i blant annet både nazistisk, kristen og islamsk ideologi, samt under Det russiske og Det romerske imperiet, så har antisemittisme ingenting med nazisme å gjøre, og det er derfor urimelig å klandre og kritisere nazismen for å være antisemittisk. Det er notert.
Vis hele sitatet...
Uhm? Vidt forskjellige tidsepoker og samfunn, kontra mesteparten av verden akkurat nå? Stråmannstøys.

Og du graver deg dypere og dypere ned hver gang du forsøker å snakke deg ut av dette. For hva er årsaken til denne asymmetrien, i følge deg selv? Jo: "Grunnen er forøvrig særdeles enkelt; jeg har hørt tilsvarende mange ganger før." Det er altså så skrekkelig mange som ønsker å bokstavelig talt drepe alle homofile at det ikke er noe å bry seg om. At noen påpeker fakta som kan sette islam i et dårlig lys derimot, det er helt uhørt og må reageres kontant på og bekjempes med de mest absurde og latterlige beskyldninger om menneskehat.
Vis hele sitatet...
Slashdot gjorde en utmerket jobb med å argumentere mot Bamse's homofili-holdninger her. Jeg prøver virkelig ikke å prate meg ut av noe som helst; Jeg skjønner helt ærlig og genuint ikke hvor kravet ditt om at jeg også må skrive slemme ting om Bamse kommer fra. Hvorfor i all verden synes du Bamse er så interessant?

Er du fornærmet over at jeg synes du skriver tøys?

Sitér meg på at jeg sier du er hemmelig enig med ham.
Vis hele sitatet...
Du har tidligere i tråden direkte skrevet at når jeg skrev jeg 'var i tvil' om tankene rundt om angrep på vestlige sivilsamfunn så trodde du det var løgn. Du har også konsekvent tolket alt jeg skriver i verste hensikt, konsekvent tatt ut ord som moderer setninger før du argumenterer mot dem og du har nå en merkelig trang til å få meg til å skrive negative ting om Bamse. Den mest nærliggende forklaringen er at du mistenker meg for å tale med to tunger, fordi jeg har vanskelig for å se hvorfor noe jeg har skrevet skal være så forferdelig.
Tull. Du påsto at mine utsagn om kristendommen var uhyrlige, men du ønsker ikke å utbrodere når jeg ber om det. Å ta det over PM er like uaktuelt som å ta det over telefon; det er i denne tråden vi diskuterer. "Put up or shut up", er det noe som heter.
Vis hele sitatet...
Dette var en gøy lek. Jeg har sagt at jeg kan lage en post om det hvis du sender meg en pm og ber om det. Kanskje du kunne gjort det første gangen isteden?

Tanken var nemlig at vi skal unngå å forsøple tråden med enda mer tøys fra deg. Jeg kan selvfølgelig poste svaret her, men denne personlige kranglingen vi holder på med akkurat nå er komplett uinteressant. Den hører ikke hjemme på forumet. Jeg synes egentlig du burde skamme deg litt.

Jeg har fortsatt ikke svart på det interessante innlegget du kom nemlig, fordi det krever faktisk litt arbeid (edit: denne åpenbart). Jo mer tøys vi holder på med her, jo lenger tid tar det. Du kan forsåvidt fortsette å insistere på dette tåpelige følelsestøyset ditt, men jeg vil virkelig heller fortsette å diskutere ekstremisme.
Sist endret av DumDiDum; 25. august 2013 kl. 20:29.