View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Vel du har en link til en kar som har fått besøk av politiet hvor de har tatt på seg gummihansker og smurt på seg glidemiddel av noe sort......vet ikke om den tråden var for ren underholdning eller seriøst ment? Men det har hvertfall aldri skjedd. "Da sa jeg at jeg ikke lenger ønsket å snakke med dem og de kastet meg på glattcelle i 1,5 timer og han ene politi mannen tok på seg plasthansker fant fram en tube med glidemiddel og sa bøy deg over etter at jeg hadde tatt av meg klærne…" - Om personen som skriver det her tror på det selv eller om leserne tror på det, så burde man muligens gjøre mer forskning rundt temaet intelligens og cannabis
Vis hele sitatet...
Hva er det som aldri har skjedd? At han ble satt i varetekt eller at de ransaket tarmen hans? Er noen av delene så spesielt usannsynlige da?

Jeg kan ikke hjelpe for å dra konkluksjonen at en cannabisrøyker som ikke er født bak ei låvedør ikke er så åpen når han forteller om brukermønsteret - ergo politiet må ta han på ferskgjerning hver gang for å avdekke hvor mye han røyker, for så å ta lappen....høres det ut som noe politiet bruker mye ressurser på eller..? Som jeg sa - Man kan bli fratatt lappen for hasj, men hvor mangen som det faktisk blir gjort med...tror jeg er særs få. Og de som blir fratatt lappen p.g.a cannabis tror jeg gjør Norge til et tryggere land å ferdes utendørs i....
Vis hele sitatet...
Veldig mange cannabisrøykere kunne vært født bak en låvedør, så du skal ikke se bort i fra at de er mer åpne enn det du tror. Politiet trenger heller ikke ta han på fersk gjerning mange ganger. Det holder at han er tatt for bruk ett par ganger, og at de enten ved egne observasjoner, eller etter tips fra publikum, finner at han er uskikket til å kjøre motorvogn. Indisier og alt det der vettu!