View Single Post
Sitat av Snubbelfot Vis innlegg
Hallo! Leste du innlegget du siterte? Det er snakk om publisert stoff fra et samlet parti, ikke uttalelser fra enkeltpersoner!! Og ja, man kan godt si at arbeiderpartiet har et tradisjonelt rødt ståsted. Heller kommunisme enn kapitalisme spør du meg!

Du skriver ikke hva du stemmer selv i innlegget, men jeg håper du er stinn i penger dersom du stemmer FrP. Ellers har du blitt lurt.
Vis hele sitatet...
Hehe.. At jeg i det hele tatt gidder å svare på det her, men... jaja, skal være hyggelig.

Som sagt i mitt påfølgende innlegg; nei, jeg motsier meg ikke at Anders Langes Parti og Anders Lange kunne ha rasistiske ideer og tanker i startfasen på det partiet som nå heter Fremskrittspartiet. Det jeg mener er feil, er å si at Frp har en "historisk tradisjon" for å være rasistiske, da det kun var i starten at en ledende person hadde rasistiske ideer/tilknytning til rasistiske grupper, mens det i senere tid kun har vært enkeltpersoner fra Frp/Fpu med rasistiske uttalelser. At enkeltpersoner har kommet med rasistiske uttalelser har ingenting med partiets politikk/ideologi å gjøre.

Okei, du vil heller ha kommunisme enn kapitalisme. Greit, da er det din mening.

Har ikke fullt ut bestemt meg for hva jeg skal stemme ved stortingsvalget, men jeg tror nok ikke det blir Frp.

Jeg tror du bør lese deg litt opp på Frps politikk, og ikke være så fordomsfull. Frps politikk er virkelig ikke ensbetydende med rikdom. Det kan man blant annet se på hvordan Siv Jensen er svært negativ til Høyres plan om å øke egenandelene i norsk helsevesen, og i tillegg til det ønsker Frp statlig finansiert tannlegebehandling.

Frp er et liberalistisk parti som er opptatt av å redusere statens omfang, kutte byråkrati, mindre forbud/skatter/avgifter og øke den personlige friheten.
Sist endret av MaG9z; 14. august 2013 kl. 03:09.