View Single Post
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Jeg gjentar tidligere spørsmål: vil du faktisk støtte medmennesker å bli nektet frihet?
Vis hele sitatet...
Er frihet definert utifra det å kunne kjøpe LSD eller snakker vi frihet til å gjøre akkurat hva som måtte falle oss inn? Jeg har en nabo som har et svært tre bak huset sitt som gir han ingenting, men for meg dekker det evig med sol. Han nekter å felle det, og jeg får ikke gjort det for samfunnets lover sier jeg ikke kan. Jeg ser du er en stor forkjemper for at medmennesker skal ha frihet, regner med du ser på det her som mye grovere feilskjær i norske lover enn ulovligheten av LSD og hiver deg rundt for å kjempe min sak! Trossalt betraktelig jævligere om jeg skal måtte bli kriminell bare for å få igang litt kveldssol enn at vi ikke har LSD på butikken. Det at jeg ikke får utnytta kveldene høres ut som; 1. overvåking, tilsyn være underlagt streng kontroll - Noe du ikke ser ut til å være en tilhenger av. Kan jeg regne med din fulle støtte, så får vi heller legalisere alle narkotikum etterpå, slik at vi oppnår fullstendig frihet?