View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Ikke for og være frekk mot TS men når jeg leser tenker jeg på denne sangen :P

http://www.youtube.com/watch?v=W3YLSWixXTQ
Vis hele sitatet...

Hvis noen mener jeg "lar de tro at de skal få" fordi jeg danser med venninner i bukse og t-skjorte på dansegulvet har de misforstått. Hardt. De fortjener nesten et slag i trynet bare for dét.

Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Jeg veit at det er noen gutter som virkelig trenger en på trynet, men det jeg lurer på er om du fokuserer så mye på "tafsinga" at alle de tilfeldige tingene som skjer med alle når det nytes alkohol plutselig tolkes i verste hensikt.
Vis hele sitatet...
Helt ærlig skjer det at jeg blir så oppgitt over klubbkulturen at jeg stikker. Dette gjelder oppførsel til både menn og kvinner. Om noen viser interesse, og man ikke er interessert (noe jeg ikke har vært siden jeg fikk kjærste for tre år siden), vil de aller, aller fleste gi opp om du rister på hodet eller sier "nei takk".

Med denne tråen mente jeg mer hva som kunne bli de juridiske konsekvensene de gangene det er noen som faktisk ikke vil gi seg, eller bare tar seg til rette. Tåler å få en hånd på rumpa, men det er noe annet å bli bøyd i doggy-style og jokka på av en halvstiv, spesielt når du allerede har gitt tegn til å ikke være interessert.