View Single Post
They call me insane.
Trådstarter
24
Sitat av woff Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva du sikter til i ditt svar til meg men jeg håper du bruker fornuften. Det å anta er ikke dristig hvis man legger logikk som grunn.
Du og jeg og de aller fleste er nok enige om at det finnes mange tullete lover som burde vært fjernet! Du kan faktisk være med å påvirke sånne ting ved å delta på kommende valg!
Arbeidsgiver kan fort bruke sånt mot deg ja så ikke gjør noe som øker muligheten til at de finner ut!
Vet ikke om det er lurt av deg å oppsøke brannstasjonen igjen? Som sagt bør du ikke utsette deg selv for mer på rullebladet!
Uansett ønsker jeg deg alt godt!
Vis hele sitatet...
Takk for at du ønsker meg alt godt. Jeg ønsker deg alt godt selv. ^_^
Jeg ønsker meg som sagt fri fra systemet, så jeg vil ikke ha noe med de å gjøre, men de vil tydeligvis ha noe med meg å gjøre. Så slik for det bare bli helt til jeg reiser. ^_^

Jeg tenkte på at du antar at jeg skal bo her i mange år fremover. Planen er faktisk å ha et nomadisk liv og om jeg noensinne kommer tilbake vet jeg ikke.

Sitat av cmd2x Vis innlegg
Hva er det du har fått forelegg for, besittelse/bruk av narkotika eller at du bodde i denne bygningen?

Hvilken straffelov er det du har brutt? Mulig det står her på noen av postene men har litt lese og skrivevansker i dag.
Vis hele sitatet...


Overtredelse av straffeloven § 355 og legemiddel-loven § 31, annet ledd og § 24 første ledd.

Når jeg spurte, så fikk jeg bruk av hasj som svar på hva som endte på rullebladet. Han gi meg ikke et konkret svar på det med brannstasjonen derimot.




Ellers storkoser jeg meg. Begynte å bli veldig lei rutinene med brannstasjonen, så det var jo hell i uhell tenker jeg at de kastet meg ut. Jeg trives bedre å sove ute faktisk. ^_^
Hittil har jeg nesten bare hatt godt vær. Det er overraskende lett å være hjemløs.



På 16 dager har jeg bare brukt 215kr, hvor mye av det var faktisk unødvendig bruk tro det eller ei.