View Single Post
Sitat av dhassassin Vis innlegg
Men skal jo sies at jeg er bare 20 år, så kan jo hende disse kompisene mine roer seg med åra. Men, de eneste gutta jeg virkelig har opplevd et to-veis nært venneforhold med er homofile.
Vis hele sitatet...
Vel, i mine yngre dager så kan jeg nok ikke nekte for at det meste med pupper og puls fristet uansett personlighet.

Men siden du nevner venneforhold med homofile. Jeg har to gode mannlige venner som er homofile (vel, han ene kan være bi siden han iallefall har møtt ei jente han ble forelsket i). Tror du virkelig de i all hemmelighet ville hatt seg med meg hvis jeg gi de grønt lys?
Siden jeg kun vet "hvilken type" som passer til en av mine to homofile kamerater så bruker jeg han som eksempel her: Han tiltrekkes menn som han ikke har mye til felles med (han selv er mer macho enn Chuck Norris, du ville aldri trodd han var homofil, og hans samboer tør ikke en gang se The Expendables fordi det blir for voldelig), men alle vennene hans (meg inkludert) er samme type som han selv (datanerdete, liker actionfilmer, pistolskyting etc). Så iallefall i hans tilfelle, så tviler jeg veldig på at han ville tatt meg hardt hvis han fikk sjansen, men vi er likevel kjempegode venner!