View Single Post
dhassassin's Avatar
Trådstarter
56
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg har flere venner av det motsatte kjønn, og jeg er ikke så høy på meg selv at jeg tror de alle sammen har lyst til å ha sex med meg. Tror oppriktig at vi har et vennskapsforhold sett fra begge sider. Menn er generelt mer interessant enn kvinner. Må alltid lete lenge for å finne interessante kvinnemennesker å være venner med.

Ser likevel at mange har en generell tanke om at kvinner og menn ikke kan være venner uten romantiske følelser involvert. Flere som reagerer om jeg overnatter hos kompisene mine eller kompiser sover over hos meg.
Vis hele sitatet...
Er helt enig med deg i at det er mye lettere å være venn med menn enn kvinner. Bedre og hyggeligere.

Men så dere sover over hos hverandre? Uten at kompisene dine sender noe som helst av signaler? Aldri turt det jeg, føler at gutta trur de kan hoppe rett fra vennesonen til sengesonen hvis jeg lar de gjøre det. Men det er sikkert bare meg da.

Se gjerne hele denne: http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

så skjønner du litt om hva jeg tenker

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Er det så vanskelig å tro at det finnes jenter der ute som du aldri ville hatt deg med, men som likevel er kjempeflotte å ha som venner? Jeg har flere mannlige venner som jeg aldri ville vært romkamerater med, men så lenge de bor i sitt eget rotete hjem og jeg i mitt (iallefall relativt) ryddige hjem så kan vi fint både jobbe sammen og være venner utenom jobben også?

Dette høres sikkert jævlig arrogant ut, men det finnes jævlig mange jenter der ute som verken er pene (nok) på innsiden eller utsiden (men personligheten kan være 'pen' nok til at du setter pris på vennskapet).
Vis hele sitatet...
Du misforstår. En mann som er pen, som er venn med en dama han syns er mindre pen. Han har sikkert kun lyst til å være venn med hu. Men hu dama som er "mindre pen" har nok kjempe lyst til å ha noe mer, men tørr ikke si det. Rett og slett fordi hun vet at hun ikke er god nok.

Jeg vet ikke om det er slik. Det er derfor jeg diskuterer og argumenterer. Skjønner?