View Single Post
Sitat av bleh Vis innlegg
La oss ta en fyr jeg kjenner;

Han har bodd i 4 land, og minst 5 byer. Da er tallet 9. Han er 22 år.
Han har ikke fått en krone fra (de ikke-eksiterende) foreldre.

I utgangspunktet hadde han ingenting. Men han har...hva heter det? Jobbet?

Og da tjente han penger, som man ofte gjør når man jobber. Pengene han tjente gjorde at han kunne reise til disse landene/byene og bosette seg der for perioder.

Er han da født "fuckings ressurssterk", eller har han gjort som alle som vil noe i livet må gjøre, nemlig jobbet seg opp til å bli "fuckings ressurssterk" ?

Ja, dette er beside the point, men seriøst...du er jo full av sterke meninger og har tydeligvis en utømmelig kilde av ignoranse et eller annet sted. Vanskelig å forstå noe annet ut av disse "argumentene" dine enn at du en eller annen gang har blitt spurt på Facebook om du ville være med på fest og den dagen hadde du ikke fått kjøpt inn ølen din. Da ble du sint, du logget på nFF og lagde denne tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg vil da mene denne karen er godt over gjennomsnittlig ressursterk. De fleste jobber seg ikke opp til å kunne bosette seg i 4 land, selvom de gjerne skulle ønske det.

Grunnen til at jeg lager mange kontroversielle tråder er fordi.. det er gøy. Ikke at jeg troller, jeg mener det jeg sier, men det er satt på spissen. Jeg er ikke like ignorant som jeg fremstår på forumet.