View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jeg tror det er omvendt: tabloider skriver om overfallsvoldtekter, blind vold og terrorisme fordi det provoserer, og selger.
Vis hele sitatet...
Sure, du kan ikkje klæske overskrifta 'Fem millioner nordmenn hadde en kjedelig dag' på forsida av VG, og forvente å selge aviser - men det er sanninga. Nyheter er nettopp det - nyheter.

Å basere statistikk, politikk eller oppførsel etter nyhter er galskap, nettopp fordi det ikkje er representativt, men avvik fra normalen.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
folk blir mest provosert om de dør på grunn av andres ondskap, litt provosert om de dør pga uflaks (det er jo litt hysteri om kreft), og minst om de dør av av sin egen dumhet
Vis hele sitatet...
Eg har ikkje trua på at eg vert veldig provosert av å krepere, men det får så vere. Poenget er at det er fullt ut mogeleg å sjå på det som ein risiko som følgje av å bu i by, som er eit val ein tar. Det er ikkje direkte unaturleg å sjå det på den måten heller vil eg påstå.

Dessutan handlar det ikkje om kva som provoserer deg, men om å handle rasjonelt - altså at vi som samfunn bør settje inn ressursane der vi får mest igjen for det. Einaste situasjonane eg har opplevd som truande ved å bu i by er dritings nordmenn på byn på kveldstid...