View Single Post
Har du foreldre? Som du kan snakke om dette med? Eller velger du rett og slett å holde det for deg selv?

Hvis du har snakket med de om det og de forstår situasjonen kan du jo registrere deg på adressen deres? Du må jo få posten din et sted også?

Ellers synes jeg det er veldig interessant det du har begitt deg ut på. Så sant du gjør opp for deg og konsekvensene om du blir tatt ser jeg ikke noe problem. Moral osv synes jeg ikke har så veldig stor sak her da det du gjør skader ingen og du har mulighet til å gjøre opp alt som du "ødelegger/forandrer" på.

Skulle du flytte ut en dag uten og bli tatt. Ja da har huseier forhåpentligvis forsikring, ellers burde du være sikker på att det du gjør der inne ikke kan koste for mye å reparere.

Jeg ser for meg att siden det er ett offentligbygg blir strømmen enten betalt med ett fast beløp eller en annen ordning. Tror ikke du blir avslør her om du fortsetter å bruke minimalt som mulig.

Vil gjerne se bilder. For din egen del tror jeg du kan ha mye glede av å ta mange bilder av "kåken". Synes faktisk risken er verdt det.

Det att du må snike deg inn og leve i skjul tror jeg kan ta mye energi. Det kan bli for mye, så skjønner om du ønsker deg videre snart. Lykke til!!