View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
Det blir umulig å diskutere med deg når du ikke engang har kontroll på begrepene. Det er stor forskjell på overfallsvoldtekter og voldtekter. Det er enda slik at voldtekter i stor grad blir gjort ev en bekjent av offeret. Det er ganske åpenbart at du ikke er interessert i voldtekter, men innvandring.

Det er forøvrig ikke tabu, det faktum at Aftenposten skriver om det beviser det.
Vis hele sitatet...
vel er jo klart at hovedproblemet blir innvandring .. hadde vi så mye problemer i norge på 70-80 tallet ?
innvandringen i europa har feilet men heldigvis begynner flere land og inse dette selv

Sitat av Villsvinet Vis innlegg
Jeg er veldig kritisk til å kalle overfallsvoldtekter en ulempe ved ikke-vestlig innvandring, når det i løpet av hele fjor, ble anmeldt 29 overfallsvoldtekter i Oslo,
og grunnen til at det er ikke-vestlige innvandrere som topper statistikken, er ofte fordi at det blir snakket om personer som er dømt for overfallsvoldtekter.

Jeg sier på ingen måte at ikke-vestlige innvandrere ikke voldtar, men det er ikke så mange som man ofte skulle tro, utifra aviser etc.

I tillegg er det store vanskeligheter med å tallfeste sånt, ettersom at det kun var anmeldt 29 overfallsvoldtekter i Oslo ifjor. Jeg har på følelsen av at det faktisk skjedde flere.
http://www.nettavisen.no/nyheter/article3548730.ece
Vis hele sitatet...
hvor mange norske jente har ikke opplevd å bli direkte sex trakassert av innvandrere i feks Oslo ?