View Single Post
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Sannsynligvis er daglig leder ubrukelig om vedkommende får seg en latter når det viser seg gang på gang at folk må reise fra butikken tomhendt, fordi den ubrukelige stasjonen ikke klarer veksle godkjent, norsk valuta.

Blir provosert når de A) ikke aksepterer norske penger og B) de aksepterer ikke betalingskortet mitt..

Hva faen hadde stasjonen gjort om jeg hadde fylt diesel for 139,- og betalt med tusenlappen ?
Vis hele sitatet...
Men herregud da menneske, etter å ha jobbet ved flere bensinstasjoner og butikker kan jeg fortelle det at de fleste har mer eller mindre nøyaktig 1000 kr i veksel i kassen til enhver tid, dette er helt standard. Når en kunde kommer inn 5 over åpningstid og skal kjøpe en cola med en tusenlapp betyr dette at om den ansatte lar deg gjøre det, så står han igjen med en tusenlapp og 28 kr i mynt.
Selvfølgelig går ikke dette, nå vet ikke jeg om du nylig er konfirmert siden du drasser rundt på tusenlapper og ikke skjønner det som alle andre kunder (med unntaket av 90+ seniorer), at det går ikke og betale med 1000 kr rett etter åpningstid.

Og det at du har et american express og ikke et vanlig visa/MasterCard er da virkelig ditt eget problem, du skaper problemer som til syvende og sist går utover deg selv når det virker som du velger å gjøre ting vanskelig med vilje, som ved å skulle betale en 30-kronersvare med 1000 kr eller ha et kredittkort som strengt talt ikke er så utbredt i Norge uansett..

Nei, klag til daglig leder så tror jeg nok som noen sa tidligere at han får seg en god latter over morraskaffen, om du sier det samme som du sier her, men kanskje du har lært det at kunden ikke alltid har rett nå? Noen ganger må du faktisk høre på den ansatte også.