View Single Post
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det er da ganske ofte akuratt sånn det er..
Visst ikke Atx hadde vært "kjent" på forumet hadde han vært bannet for lenge siden.
Tenk fks når Slashdot eller noen av de andre "store" på forumet skriver, da får de Subkulturell kapital så det holder, på et middelmådig innlegg.

Bare fordi de har mange informative innlegg og SK får vi høyere tollereanse for ban, og mindre for å gi SK.
Vis hele sitatet...
Skulle bare mangle spør du meg. Alle disse super brukerene (Slashdot, Mentalmelt osv) er folk som har vært her veldig lenge, og som fremdeles bidrar til å forme forumet til hva det er idag. Jeg tror denne statusen og holdningen som brukerene har til "veteranene" er en av grunnene til kvaliteten på freak.

Det samme gjelder Teamliquid.net, det eneste gaming forumet som jeg klarer å ta seriøst, har også samme tankegang og holdning til brukerene sine. Skriver du noe teit og har 10 posts blir du bannet med en gang, mens de viktige brukerene slipper ofte unna med drøye posts igjen og igjen. Forumet taper mer på å straffe aktive og seriøse brukere en det de gjør på å banne andre folk.
Sist endret av Juicekongen; 15. juni 2013 kl. 21:26.