View Single Post
Hva tenkte du egentlig på når du gikk gjennom kontrollen med flere kontrollører på stasjonen enn passasjerer? De har faktisk lov til å holde deg igjen med makt, du er åpenbart mistenkt for å ikke ha gyldig billet. Du gjorde liksom ikke motstand du da? Du må gjerne bruke all din tid, penger og energi på å gå videre med dette men til hvilken nytte? Statuere ett eksempel, ja jøss.. Jeg skriver bare dette for jeg har NM flere år på rad i krangling med disse kontrollørene i min ungdom frem til 18-19 års alder, felles for alle hendelsene er at de endte opp på hotell Grøndlandsleiret. Jeg har vært gul og blå, gått en uke med rød/blå hals etter å ha blitt holdt i kvelertak osv. Kompisen min gikk gjennom frontruta på en leddbuss med hue først, you name it. Lykke til sier jeg bare. En kan mene så mye en vil om at sånt ikke skal skje men hadde jeg vært deg hadde jeg bare kommet over det og sørget for at at det ikke skjer deg selv igjen, neste gang er du kansje beruset og da er det ikke sikkert politiet er like medgjørlige eller for å være tydelig, det er de garantert ikke. Så igjen, kan bare ønske deg lykke til på ferden videre.. Dørene lukkes, mind the gap osv..