View Single Post
Sitat av pinkman Vis innlegg
Tja, thaikvinner.. er ikke verdens største fan av dem selv, men jeg vil tippe det har noe med genene, spesielt ansiktet, da de har ganske forskjellige ansiktsutforminger en resten av verden? Det er også en ganske stor kulturforskjell mellom befolkning i vesten og asia, så muligens det + at asiatiske kvinner kan virke litt mer.. mystiske?
Vis hele sitatet...
Er rimelig vanskelig å se forskjell på Thai-damer og Malaysiere. Noen ganger har jeg tilogmed trodd Filippinere er Thai, så helt unikt er det ikke. Endel kinesere fra sør-vest Kina er heller ikke helt ulike faktisk.

Thai'er er også vesentlig forskjellige fra både Vietnamesere, Malaysiere, Kinesere, Sør-Koreanere, Japanere og Filippinere kulturellt og i oppførsel.. så den 'asiatisk'-greia ville jeg ikke fokusert for mye på. Jeg synes faktisk det er mye større kulturelle forskjeller innad i Øst-Asia enn det er i Europa.

Ellers er Thai'er faktisk ganske kule, når de først åpner seg, både mannfolka og kvinnfolka. De er morsomme, uhøytidelige og generelt ålreite, men også ekstremt kyniske når det kommer til penger og business.

En stor grunn til at mange halv-råtne nordmenn skaffer seg Thai-damer er nok at det ikke er bare er sosialt akseptert, men familien blir glad hvis man klarer å gifte seg med noen med penger. Det innebærer sosial og økonomisk trygghet for dem, fordi det er forventet at den rike skal hjelpe til i krisesituasjoner. Onkel som trenger ødelagt moped som han trenger for jobben, kusine som trenger medisin etc. På meg virker hele greia rettferdig nok. Har aldri helt skjønt hvorfor det blir sett sånn ned på egentlig.
Sist endret av DumDiDum; 14. juni 2013 kl. 00:43.