View Single Post
Sitat av Andrew007 Vis innlegg
Sorry men liker ikke å bli spammet hele tiden, liker andre antivirus-program bedre. Har hatt Norton i et år og var ikke fornøyd med det. Men det er min mening.
Vis hele sitatet...
Du lyver. Du har ikke blitt spammet av norton de siste fem årene. Hvorfor vil noen lyve om noe så tåpelig?

Sitat av iColdman Vis innlegg
Nei jeg gjetter ikke.

Bestemoren min hadde Norton på PC'en sin (normal Laptop til ca 4k) og det gjorde PC'en hennes så forbanna ustabil og treig at hun måtte levere den inn uten å skjønne vha som var galt. Den ble da reformatert, men hadde fortsatt Norton installert så den ble like treg etter like kort stund. Dette fikset jeg lett med å installere nytt antivirus.

Moren min hadde akuratt samme problem for ca en måned siden og dette var nyeste version av Norton. Den spammer like mye som alltid og gir utrolig mange falske positiver. Den mente f.eks at San Andreas Multiplayer var skadelig. Pc'en fikk heller ikke utnytte all kraften den hadde og de 8 GB med ram ble til 6-4 når Norton var aktivt. Dette er også en av de nyere versioner av Norton.

Hadde en annen maskin som måtte byttes harddisk på. pga Norton så og si ødela den (dette var 2007 verion av norton)

Det som gjør at norton fanger så mye virus er nok fordi den mener at hver fil og program man installerer er skadelig.



Akuratt
Vis hele sitatet...
Tåpelig å finne på en historie for å vinne en diskusjon.