Tråd: E3 2013
View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Sterain Vis innlegg
For det første, dette DRM bullshittet har absolutt ingen påvirkning på deg personlig med mindre du er typen som tar med deg Xboxen på hytta(noe som for meg er ganske rart, for den tiden bruker man vel vekke fra slike ting og nyter hva man har av natur) og med mindre du er av typen som pirater spill til konsoll.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Problemet er ikke at jeg ikke har internett, problemet er at Microsoft ikke klarer å holde serverne sine online når jeg vil spille. Det kommer garantert til å skje.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Og ikke si det handler om prinsipper, for dette er forbruker markedet, ikke en politisk kampanje eller en emosjonell kampanje som mange PS4 fanboys vil ha det til.
Vis hele sitatet...
I forbrukermarkedet har forbrukerne begrenset makt, stort sett dreier det seg om å kjøpe eller ikke kjøpe så da er jo valget enkelt.
Sitat av Sterain Vis innlegg
For det andre, så vil jeg tørre å påstå at Microsoft sin Xbox One har langt bedre funksjoner enn PS4, og deres utvalg av spill(eksklusive) er mye bedre.
Vis hele sitatet...
Vel, det er dine meninger og dem driter jeg i.
Sitat av Sterain Vis innlegg
I tilegg til Kinect(som fungerer også som voice control) og Smartglass får man også built-in DVR og Streaming.
Vis hele sitatet...
Kinect, voice controll, smartglass, dvr og streaming er funksjoner jeg ikke bryr meg om, så jeg driter glatt i det også.

Det er altså ikke snakk om fanboys, det er bare det at xbox one kommer utrulig dårlig ut av det i forhold til ps4 slik det er nå.
Sist endret av Mith; 11. juni 2013 kl. 14:08.