Tråd: Eqology jobb
View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Elsker å se folk som forgjeves prøver å forhøye noe som bare er et luftslott, så kommer det noen med et så lite spørsmål som "Hvor er dette regulert?", så får vedkommende problemer med å svare. Det gjorde dagen min.

Gå og finn deg ærlig arbeide istedet. Betaler du skatt av intektene? Hvis ikke så er det vel ulovlig?
Vis hele sitatet...
Du er under inntrykket av at alt innenfor MLM-bransjen er uærlige selskaper hvor folk taper penger, hvilket lyser igjennom på måten du velger å svare på. Jeg har ikke skrytt bransjen opp i skyene. Om du tar deg bryet å faktisk lese det jeg har skrevet i denne tråden vil du finne ut ganske raskt at min holdning gjennom hele diskusjonen har vært at dette er noe som noen synes er gøy og artig å jobbe med, men faktum er at det ikke passer for alle. Jeg har faktisk også påpekt at det er mye drittselskaper inennfor dette, men at det er flere som har en levedyktig og god foretningsmodell hvor overvekten av omsetningen innenfor selskapet er fra kunder, kontra de som velger å jobbe med det.

Videre så synes jeg det er artig at du påpeker at jeg hadde problemer med å svare på et spørsmål vedrørende lovgivningen - jeg er ingen advokat eller ekspert på juss, og mitt arbeid er ikke innenfor det feltet.

Selvfølgelig skatter jeg av det jeg tjener, og selvfølgelig er selskapet lovlig i Norge. Det er direktesalg, vareforflytting - ikke verdiforflytting oppover i en kjede. Dessuten; spar deg for kommentarer som "gå og finn deg ærlig arbeide istedet". Du virker snurt.
Sist endret av Dibsent; 9. juni 2013 kl. 23:16.