View Single Post
Sitat av iColdman Vis innlegg
1. Grafikk er ALDRI det største problemet i et spill, sålenge gameplayet er bra er jeg som oftest fornøyd.

2. Det er urealistisk recoil ja, men det er heller ikke noe problem da COD er et wannabe CS spill altså det handler mest om å løpe-hoppe-skyte-drepe.

3. BF3 er ikke realistisk i det heletatt (arma 3 er), men det som gjør det bedre er all variasjonen du får i spillet. Det er store maps der er fullt av action. Det beste er at de fleste Battlefield spillene har noe unikt med seg som ikke de andre BF spillene har. I motsetning til COD der det eneste som er forskjellig er noen få ekstra våpen og noen nye maps. (og sefølgelig enda flere drittunger som ikke tåler å tape )

4. Hvis jeg noen gang skal kjøpe et cod spill igjen må de lage noe nytt og ikke samme gamle som de alltid lager. Så jeg har ikke noe tro på dette COD spillet, men om det viser seg at de har skjerpet seg blir jeg kanskje å kjøpe det
Vis hele sitatet...
Er enig, men nå prøvde jeg å støtte cod da, for det er veldig mange som klager på grafikk ol.