View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Som mange av dere sikkert har fått med dere kjører Klovner i Kamp opp til comeback i september. Dette fikk jeg med meg da jeg leste nettavisen til VG 24.april. Der stod det ingenting om når billettsalget skulle starte, så jeg ventet i spenning. Litt for lenge ventet jeg. Det skulle legges ut billetter for salg på Billettservice lørdag 27.april klokken 10.00. Det skjedde ikke. Billettene var for salg allerede 26. april klokken 09.00. Gikk meg hus forbi. Kult. Nei.

Det er altså ikke bare 1 konsert Klovner i kamp kjører men foreløpig 3 konserter.
Er ikke dette ganske tullete markedsføring? Først sier de: One night only; 20. september. Så setter de opp to konserter til (sannsynligvis pga stor pågang), i stedet for å flytte konserten til en større arena som feks Oslo Spektrum, og gjøre det kanskje til "one night only", men at flere får dele den ene opplevelsen.

Når Bieber klarer å selge ut Telenor Arena 3 dager på rad, må vel faen meg Klovner i Kamp innse at de har større fancrowd enn de tror. Sentrum Scene for 3 kvelder er for lite. Enten må de kjøre enda flere konserter, eller utvide/flytte lokale på de konsertene som allerede er.

Hva mener dere om lokalevalg og håndteringen av billettsalget osv. ?
Sist endret av kn^tte; 5. mai 2013 kl. 13:10.