View Single Post
Sakawa is the way
27
De få ganger jeg har fått bittesmå halliser har vært når jeg har det fet.
Jeg vil egentlig ikke si at det finnes noe overdose i cannabis. Sist helg (4.20) røyket jeg en 2 grams spliff med cheese og ble bare så super balle at jeg hadde det døds kult. En annen gang hadde jeg et gram med en standard hasj og ble super paranoid, svimmel og spydde. Og den cheesen var det beste jeg har smakt i Norge før, så doser og styrke påvirker ikke min "overdose" som dere kaller det. Det kommer heller an på hva det er jeg røyker.

Når jeg blander cannabis med alkohol blir jeg også messed up i hodet. Det bare går ikke og jeg må bare droppe det.

Når jeg tenker meg om så er det skikkelig dårlig idé for nybegynnere å røyke joint med masse tobakk i. Det kan jeg ihvertfall bli veldig svimmel og kvalm av. Det blir jeg selv den dag i dag og må egentlig bare holde meg unna den tobakken. Bong eller helgrønne spliffs!

Så lenge du ikke finner på noe tull, blander med noe annet eller fyrer opp en plass hvor du føler deg nervøs så skal jo alt gå bra. Ofte så kan 0,25 gram og 1 gram være akkurat det samme for meg, så det er nok ofte det som er overdosering. Altså å ta mer enn man trenger for å oppnå et visst stadie.