View Single Post
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Grunnen til at jeg bringer opp de postene er for det første å bevise at du lyger så det renner av deg, du kan ikkje sniffe IP-adresse til en forum bruker på internett uten å route trafikken igjennom din datamaskin, det er derfor man bruker Man-In-The-Middle angrep. Uansett hvilken form for nettverks analyse programmer du bruker, om det er wireshark, ettercap, tcpdump eller hva enn du måtte bruke.

Den andre grunnen er at det er begrenset med hva du kan lære deg på 6 månder uansett hvilken form for geni du måtte være, noe som denne posten din beviser at du ikkje er. Selv har jeg drevet på med programmering i snart 8 år.

Og til sist men ikkje minst så beviste du at du ikkje vet hva 0-days exploit vil si, har ingenting med at den fungerer på siste versjon av Java. 0-days eller 0-hour exploit vil si at det er en ukjent angreps metode som er funnet.
Vis hele sitatet...
Som sagt, jeg visste ingenting om noe da jeg postet det. Jeg fikk opp noe som lignet på en ip, så det må vel ha vært noe annet? Uansett, jeg har aldri løyet om noe som helst.
Og angående en 0-days exploit, det er det jeg har lest. Da må jeg jo ha misforstått noe.
Jeg prøver fortsatt å lære nye ting, men jeg har aldri kalt meg selv en hacker eller en som lager programmer. Hvis du har drevet på med programmering i snart 8 år er det klart at du vet mer om dette en meg?
Skal ikke argumentere mer, jeg tok feil...
Har lest litt om ett man in the middle angrep nå. Høres interessant ut.
Sist endret av annern55; 24. april 2013 kl. 16:18.