View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg ble tatt som 17 åring med mengder beregnet for salg, men pga god oppførsel og en snill mor ble det ikke noe på rullebladet. Kan nevnes at politiet snakket om alle tingene jeg ikke kunne gjøre pga dommen jeg ville få.

Jeg ble tatt en gang til, jeg delte leilighet med en kompis og politiet møtte opp på døra en tidlig lørdag morgen.
De fant et par glass med pot på mitt rom, men jeg var i India på det tidspunktet og kom ikke hjem før om en måned, jeg dro på stasjonen rett etter jeg kom hjem, men det var ikke mye info å hente der.
Senere ble jeg oppringt, først med anklager om "cannabisproduksjon" og at jeg måtte til avhør, men på avhørsdagen ble jeg oppringt og fortalt at dette var jo bare noe besittelse og jeg kunne godta forelegget over telefonen og bare signere papirene i skranken på stasjonen, noe jeg gjorde.

Så jeg har besittelse på rullebladet og har reist i sørøst asia siden uten å lagt merke til noe, jobben har ikke blitt informert, eller om de har det så har de ikke gjort noe videre med det, jeg har faktisk fått større stilling i ettertid.
Jeg begynte smått med en ekstrajobb som mediainstallatør der jeg trengte noen ID kort for tilgang på byggeplasser noe som heller ikke har vært noe problem.