View Single Post
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Jeg er ganske glad i carries og gankers. Men jeg har liksom lyst til å lære meg int-heroes, så derfor lurte jeg på om det var noen raske tips generelt for dem.
Vis hele sitatet...
Om du vil spille carry-style er det jeg nevnte i stad veldig gode. Både silencer og Devourer får enormt med skade om man øker intelecten på de.

Ellers er det enten å prøve å spille en Int-helt som er god til å ganke mid; her kan du f.eks. spille QoP eller Tinker. Viktige her er at du har kontroll på runene, så om ingen på laget ditt kjøper ward må du gjøre det selv. Får du noen gode runes (DD eller haste), så er det bare å gå rett å ganke. Bottle kan være en god item å ha.

Ellers kan du jo øve deg på å spille support, som er det mange int-helter er gode på. Hvor du bare hjelper til med å harasse i lanene din og lar de andre får last-hitte. Fokuser kun på harass og denies. Det viktig her at du rett og slett bare innser at som support skal du ikke ha items, du trenger kun akkurat nok penger til å kunne kjøpe wards hele tiden, som du plasserer rundt på strategiske plasser.