View Single Post
Om du jobber som vekter betyr det at du hadde rent rulleblad og skikket for en jobb som krever annsvar. Jeg ville sett på det slik at en som jobbet som vekter, og som vet at jobben hans krever pelttfri vandel ikke ville ha knekt nesen eller provosert til vold mot to jenter.

Jeg skjønner at du fikk panikk og slo en av jentene i annsiktet, da det ikke er så lett å holde roen. Spesielt ikke når det er to mot en. Samme om det er jenter eller gutter. Hadde du vært edru og i tjeneste så hadde saken vært en helt annen for politiet som pågrep deg.

Hadde en episode på jobb hvor en dame slo meg i annsiktet fire ganger da jeg nektet henne adgang inn på et avstengt område. Da hun prøvde å slå meg for gang nummer fem, tok jeg tak i armene hennes og holdt de nede. Ikke noe grep hvor jeg bøyde dem bak ryggen, men holdt de rolig nede og snakket til henne. Etter det slapp jeg armene hennes og hun gikk. Litt senere kom politiet og snakket med meg, da hadde hun anmeldt meg for vold.

Det jeg gjorde rett etter hendelsen var å samle inn personalia på personer som kunne ha sett noe, skrev en detaljert rapport og lagret bilder ifra overvåkningen.

Jeg annbefaler deg å bruke dette du har skrevet her, men fyll på med så mange detaljer som mulig. Jo lengere rapport og jo mer utfyllende den er. Deste større sjanse for at det kan gå i ditt favør.