View Single Post
Heisann! Vi som var på TG:2013 snakka lenge om ein ide til 2014, det var at heile Freakrekka skulle ha hylle! Vi har bestemd at hyllene skal ha heilt like yttermål, og må passe perfekt i forhold til plassane vi har fått utelt, slik at vi kan hekte desse i lag, fargene må også vere dønn like.

MÅL:
Vi tenker på å ha tak, dette krevjar at vi har to rekker! Vi skal søkje om å få lov til å ha tak. Vi kom fram til at taket ikkje kan vere lufttett, dvs. at vi har noko ala camo netting men det må vere i Freak farge!
SPOILER ALERT! Vis spoiler


Måla er som følgjande:
Høgde: 160cm utan tak, 185cm med tak
Dybde: 55 cm
Breidde: 160 cm

Om du vil lage hylle med meir enn 2 plasser på de melde i frå om dette!!!!!!!

Lys og farge
Tenkte vi kunne sette inn litt RGB lys på plassene, og male inn Freaknamn over plassene der vi sitter, samt gjerne avatar/profil bilde. Desse kan vi berre printe ut og lime på.

Fargen er same som den GreenRay brukte på sitt kabinett, meiner det er [/i]NCS 1070-G40Y[/i], er dog usikker på antal strøk etc. Samt kva type maling som skal kjøpast, kan gjerne poste her om de har idear.

http://www.creationbaumann.com/portal/cbpdb_produkte/pics/artikel/Basic%20Plus%20III%20Un/Pics/BASIC_PLUSUN_0514_NCS_S1070-G40Y.jpg

Forslag
Er ein del Freaks som har starta å teikne i Google sketchup, har personlig ingen forslag, bla. for eg er sinnsjukt lite kreativ for slikt! :S Så design må de nesten lage og poste her!

Det einaste som er bestemd av designe er yttermål, kor mykje plass du vil ha inni er opp til deg, men vi vil gjerne kunne kommunisere tvers av skiljeveggane! Ser for meg at vi har ei kurve på veggane.

Ymse
Vi vil også ha lianar stikkande ned frå taket, så vi kan slenge oss gjennom rekka, og komme til øverste hylle! Kiosk der vi skal selje hasjnarkotikasprøyter skal vi også ha! Den burde neste vere lufttett, så bikkjene ikkje får lukta av dette! Vi skal også ha bannerar og flagg med Freaken på! Kom gjerne med forslag til desse!

Dei som vil lage hylle kan evt. sende pm til meg, gjerne kven dei kan bygge med, også skal eg sette opp ein liste. Kor i landet du bur hadde også våre fint, så eg kan matche opp dei som ikkje har nokon å bygge med.

[COLOR=Red]Pengane kjem frå egen lommebok, så ikkje forvent at du får noko pengar av meg eller andre![/COLOR] Derimot om du vil sponse prosjektet, så står du fri til det!

Eg veit at det kanskje er litt tidlig å begynne planlegginga til tg2014, men det er ganske mykje arbeid som må til om vi skal realisere denne drømmen!

Må understreke at lianane er VELDIG, VELDIG viktige!![...]!! Det er ein detalj vi rett og slett ikkje kan gå forutan!