View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fomox Vis innlegg
Et par liter olje i utmark gjør akkurat samme skade som om det skulle bli sluppet ut ellers.
Vis hele sitatet...
Utsleppspunktet har mykje å sei. Slår du ut en liter olje i Oslo Sentrum, blir negativ påvirkning på miljøet rimeleg liten, fordi det blir fanga opp i gråvassanlegget. Heller du ut en liter olje langt til havs blir påvirkninga liten, fordi det er få overflatelevande organismer, og oljen fordamper før den rekk å nå land. Heller du den ut i eit klekkeområde for frosk har det massive skadeverknader.
Sitat av fomox Vis innlegg
Som flere har påpekt tidligere i tråden så er det veldig positivt for de litt mindre kommunene hvor det etableres flere bedrifter (flere bedrifter = flere arbeidsplasser = mer penger i skatt = mindre arbeidsledighet = er positivt for samfunnet (også oslo)) som driver med skuterutleie og turer. Hvis ikke det er positivt må du gjerne forklare meg hva som er.
Vis hele sitatet...
Det er jo litt avgrensa kor mange som kan leve av scooterutleige, og eg har heilt ærleg ikkje den store trua på at det er eit ekstremt marked for det i Noreg. Til gjengjeld har vi jo eit visst marked som destinasjon for turister som vil sjå natur? Forøvrig har vi følgjande i ei sentral forskrift om motorferdsel i utmark:
I Finnmark og i Nord-Troms (kommunene Kvænangen, Kåfjord, Lyngen, Nordreisa, Skjervøy og Storfjord) kan fylkesmannen etter forslag fra kommunestyret gi forskrift om adgang til bruk av snøscooter på vinterføre langs særskilte løyper i utmark og på islagte vassdrag. Vedkommende kommune skal sørge for merking av og informasjon om løypene.
Vis hele sitatet...
Er det i dette området mange turister som kjem med det føremål å køyre scooter? Er det ein næringsveg her å leige ut scooter til turister? Er det her etablert løyper? Eg veit ikkje svaret på dei spørsmåla, men dei bør vere svært gode indikatorer på påstandane dine om at det vil skape arbeidsplasser.
Sitat av fomox Vis innlegg
Natur som er langt borte fra alle og enhver har ingen nytte for det Norske samfunnet, så det er ikke noe poeng i å frede den (din logikk, ikke min).
Vis hele sitatet...
Min logikk tilseier at det har to rimeleg store nytteverdier: bevare flora og fauna, og som rekreasjonsområde for dei som likar å gå i fjellet (nei, eg er ikkje av dei). Den nytteverdien har vi råd til å ta vare på. For det er enkelt å øydeleggje villmark, men svært vanskeleg å reetablere.

(Eg må forøvrig beklage at eg tok feil; ein liter olje kan dekke opp mot ti tusen kvadratmeter vatn, ikkje eit par tusen kvadratmeter som eg skreiv tidlegare)
Sist endret av vidarlo; 7. mars 2013 kl. 18:47.